Kreatywna współpraca
rozwija
Projektowaniem zajmuję się od blisko 20 lat. Zawsze staram się być o krok naprzód. Śledzę najnowsze trendy, do samego procesu projektowego podchodzę holistycznie. Uwielbiam duże i skomplikowane projekty. Im większe wyzwanie, tym więcej zabawy przy projektowaniu. Do rezultatów procesu podchodzę jednak bardzo poważnie. Bez znaczenia tu jest fakt czy to duży czy mały projekt.
KOCHAM TO CO ROBIĘ, I ROBIĘ TO DOBRZE
CV Jerzy Tchórzewski
Wykształcenie
Wykształcenie:
2000-2005
ASP im. Jana Matejki w Krakowie
Wydział Grafiki praca dyplomowa
broniona w Pracowni Plakatu
1994-1999
Panstwowe Liceum Sztuk
Plastycznych w Krakowie
Język angielski komunikatywny
Umiejętności
Tworzenie koncepcji, analiz, raportów, audytów. Tworzenie prezentacji. Projektowanie. produktów. Branding, naming. Projektowanie doświadczenia. Koncepty, mapping, murale, tworzenie ekspozycji muzealnych, projektowanie publikacji. Współpraca z naukowcami, projektantami, informatykami. Tworzenie analiz, doradztwo, tworzenie zespołów, zarządzanie projektami, zarządzanie
zespołami kreatywnymi, creative i art directing. Rysunek, malarstwo, fotografia, animacja. Perfekcyjna znajomość narzędzi projektowych pakietu Adobe. Komunikacja wizualna Piktogramy, logotypy, plakaty, , identyfikacje wizualne, key visual, layouty, web, layouty print, ilustracje, montaże fotograficzne, projekty funkcjonalne aplikacji internetowych, user interface, projekty łączące różne media, design społeczny.
Zainteresowania
Zainteresowania:
Stosowanie technologi VR, tworzenie produktów
hardware+software,sztuczna inteligencja, kreatywność
jako proces, samodoskonalenie, zarządzanie
projektami, muzealnictwo, projektowanie krajobrazu,
architaktura, marketing, muzyka, sztuka, teatr.
Nagrody
WE TRANSFER
We transfer FLOW contest
20 zwycięzców konkursu wybranych z 1200 zgłoszonych prac
Konkurs Galeria plakatu AMS
Konkurs Galeria plakatu AMS Laureat konkursu
Behance
* Wyróżnienie projektu „LSD” w kategorii Graphic Design na Behance
* Wyróżnienie projektu „CZAS POKAZAĆ KARTY”w kategorii Graphic Design
na Behance
PROJEKT ROKU POLSKI KONKURS GRAFICZNY
PROJEKT ROKU POLSKI KONKURS GRAFICZNY
zajęcie 1 mejsca w kategorii etyka za projekt Kupuj odpowiedzialnie
Spośród ponad trzystu zgłoszeń Jury wyłoniło trzydziestu trzech finalistów,
którzy znaleźli się na wystawie konkursowej. Medale powędrowały w ręce
autorów siedmiu polskich projektów z mijającego roku. Podobnie jak w
poprzedniej edycji, przyznano nagrody w kategorii Forma, Funkcja, Etyka,
Wydarzenie, Debiut i Autorytet.
Good 50x70
Jako jeden z 6 z Polski wybrany do wystawy Good 50×70 w Triennale Gallery
in Milan
Konkurs na identyfikację graficzną ŻYDOWSKIE MOTYWY
I miejsce w konkursie na plakat „Miedzynarodowego Festiwalu Filmowego
Żydowskie motywy „
Doświadczenie zawodowe
Medicine
Płatna koncepcja oznakowania produktów firmy odzieżowej Medicine.
Unicut
Projekt i koncept serii nadruków na koszulki dla marki odzieżowej Unicut.
LSD Studio
Projekt Bookletu i materiałów promocyjnych dla LSD Studio, koncepcja, doradztwo i produkcja materiałów.
Jakub Grzegorzek
Identyfikacja personalna Radcy Prawnego Jakuba Grzegorzka.
Cristal Cave
Projekt całościowej identyfikacji firmy Cristal Cave zajmującej się rozwiązaniami z zakresu przemysłu 4.0 Doradstwo i proukcja materiałów.
Urszula Frontczak Brataniec
Projekt publikacji naukowej z obszaru architektury krajobrazu dla Dr inż. arch. Urszuli Forczek-Brataniec. Publikacja otrzymała nagrodę.
VRL aplikacja
VRL – projekt identyfikacji i UI do aplikacji mobilnej
Gabriel Niedziela
Gabriel Niedziela – projekt brandingu personalnego muzyka
AON HEXON
Koncepcja dla AON z zakresu wayfindingu i architekturywnętrz. AON HEXON manual interactive game.
Taco / Visovia
Invitus logotyp seri wózków Taco Invitius koncepcja packegingu dla Visovia.
Polskie Koleje Linowe
Polskie Koleje Linowe: Kasprowy Wierch Płatna koncepcja Sklepu na szczycie Kasprowego, identyfikacja wizualna KASPROWY CONCEPT STORE Płatna koncepcja filozofii marki oraz asortymentu.KASPROWY CONCEPT HUB Płatna koncepcja stworzenia przestrzeni na terenie TPK w technologii AR (Augmented Reality).
Międzynarodowy Festiwal Filmowy Żydowskie
Międzynarodowy Festiwal Filmowy Żydowskie Motywy 2010 – 2018: Całościowa identyfikacja wizualna oraz koncepcja kreatywna. Rozwijana rok do roku. Wiodący motyw graficzny, znak edycji, kolorystyka, font, Plakat festiwalowy na city lighty, do dystrybucji po lokalach i na słupy ogłoszeniowe. animowane reklamy na potrzeby internetu, komunikacja facebookowa, spot festiwalowy do środków komunikacji miejskiej, spot do kina, program festiwalu, gadżety promocyjne, nagrody i dyplomy.
Kraków PHOTO FRINGE
Kraków PHOTO FRINGE 2016 – 2017 Ulotki, plakaty, oznaczenia miejsc, wlepki, pocztówki,program wraz z mapą. TO impreza towarzysząca Krakow Photo Month / Krakowskiego Miesiąca Fotografii
Startup Poland
Startup Poland: projekt okładki , layoutu i skład raportu „Polityki wizowe dla startupów”. Global Handbook. Epub i druk
Unicut
DANROB producent maszyn i urządzeń: identyfikacja wizualna, filmy, animacje, strona internetowa, booklet składający się z ręcznie wykonanego pudełka z chipami NFC oraz katalogów, ulotek i wizytówek, nadruk na samochód, Identyfikacja wizualna maszyn i urządzeń, seria logotypów urządzeń.
MOSTOWA ART CAFE / MOSTOWA SZTUKA KAWA
Mostowa Art Cafe: identyfikacja – unikatowe rozwiązanie łączące funkcję katalogu i gadżetu promocyjnego oraz specjalnie zaprojektowanego dystrybutora, nadruki na
filiżanki i kubki, wizytówki, projekt etykiety firmowego piwa.
Trefl
Trefl (Krakowskie Zakłady Wyrobów Papierowych największy producent kart do gry w Polsce). Projekt i koncepcja krat PRL. Packaging, Ręcznie rysowane bogato
ilustrowane karty, prezentujące historię PRL-u
Innowacyjni Program Nauczania Wczesnoszkolnego
„Innowacyjny program nauczania wczesnoszkolnego” Multimedialny projekt: projekt i produkcja strony internetowej, scenariusze i produkcja 280 min animacji, nagrania lektorskie narysowanie kilkuset ilustracji, layout i skład kilkunastu książek do kształcenia początkowego klas 1-3. Identyfikacja wizualna: logotypy, projekt fontu
NOVITER oraz banku dźwięków i 6 utworów muzycznych. W tym projekcie byłem artdirectorem i koordynatorem zespołu grafików, animatorów i muzyków. Czuwałem nad całością materiałów oraz projektowałem.
Muzeum POLIN
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie. Praca przy projektowaniu ekspozycji stałej. Aranżacja przestrzeni wystawienniczej, rozłożenie eksponatów, tworzenie scenografii, tworzenie map, wykresów, infografik wykonywanych w różnych technikach i z różnych materiałów (metal, szkło, drewno). Praca w zespole Nizio Design International na briefach projektowych agencji EVENT z Londynu. 1 etap projektowanie w zespole i 2 etap projektowanie samodzielne, tworzenie fragmentów ekspozycji,akceptacja projektów przez Barbarę Kirshenblatt-Gimblett i Mirosława Nizio
WPROST
Współpraca z tygodnikiem WPROST: wykonanie kilkudziesięciu ilustracji do felietonów, artykułów i na okładki.
BWA Bielsko Biała
Projekt dla Bielskiej BWA (Międzynarodowa konferencja Lokomotywa Kultury): animacje w przestrzeni konferencji, identyfikacja wizualna, elementy reklamowe, banery, teczki, papier
LOVE IT
LOVE IT autorska gra karciana z wykorzystaniem kodów QR. Premiera gry i prezentacja projektu odbyła się w Berlinie na DMY (International Design Festival) w sekcji „All stars”
KBF
Identyfikacja wizualna jednego z 6 flagowych festiwali Krakowa – Festiwalu BOSKA KOMEDIA. Stworzenie znaku festiwalu oraz całej identyfikacji: logotyp, billboardy,
citylighty, plakaty, strona internetowa, spoty, reklamy prasowe, bilety, wydawnictwa.
TEATR ŁAŹNIA NOWA
Kilkuletnia Współpraca z Teatrem Łaźnia Nowa w Nowej Hucie w zakresie projektowania graficznego opartego na autorskich rozwiązaniach. Kilkadziesiąt tysięcy druków reklamowych; plakaty, ulotki, programy, druki specjalne, identyfikacja festiwali, identyfikacja teatru.
Wyspiański wyzwala
Identyfikacja wizualna festiwalu Wyspiański Wyzwala: program, reklamy prasowe, billboardy, plakaty, druki, logo.
Wyspiański Underground
Identyfikacja wizualna koncertu Wyspiański Underground, zorganizowanego w ramach festiwalu Wyspiański Wyzwala, otrzymała nagrodę GWARANCJE KULTURY za wydarzenie kulturalne roku 2007 przyznawaną przez TVP Kultura (byłem odpowiedzialny za wizerunek graficzny festiwalu, wszystkie związane z tym plakaty i inne formy druków, m.in. serię billboardów inspirowanych tekstami St. Wyspiańskiego, wydrukowanych w „Gazecie Wyborczej” i prezentowanych na ulicach Krakowa i Warszawy.
Festiwal Genius Loci
Identyfikacja wizualna festiwalu Genius Loci (re-design laga, plakaty, afisze, druki).
Teat Łażnia Nowa
Identyfikacja wizualna Teatru Łaźnia Nowa: od wizytówki przez stronę internetową po elementy aranżacji wnętrz. Identyfikacja jest oparta o autorski system kategoryzacji zespołami piktogramów/postaci. Oprócz tego jest to nowoczesny, bezkompromisowy design.
Kultowe Kino Świt
Reaktywacja Kultowego Kina Świt w Nowej Hucie. Wspóltworzenie Świt Festiwalu.
Funadacja GDZIE
Założenie i współprowadzenie inkubatora postaw twórczych fundacji GDZIE (2006-2012).