JEST
M

JEST STUDIO

Poznajmy się!

Obserwuj mnie:
Ins    Fb     Pin     Be     Db     Li

MAREK KONDRAT

Sytuacja
Marek Kondrat to jeden z silniejszych brandów osobistych i niekwestionowany autorytet w dziedzinie wina: miłośnik, koneser i producent, a przy tym popularyzator wiedzy o winiarstwie. Jego postać stała się inspiracją do projektu sklepu internetowego “Kondrat Wina Wybrane” wraz z innowacyjną wyszukiwarką umożliwiającą wybór idealnego wina w oparciu o kryteria określane za pomocą zmysłów. Została ona pomyślana nie jako narzędzie wymagające znajomości specjalistycznych parametrów tego najszlachetniejszego trunku świata, a wprost przeciwnie, bazujące na prostych skojarzeniach i intuicji. Nie każdy przecież ma wiedzę, ale każdy posiada zmysły i wyobraźnię.


Wyzwanie
Idea wyszukiwarki zakłada wyjście poza specjalistyczny język sommelierów i spojrzenie z nowej perspektywy na możliwości kategoryzowania wina. Wyszukiwarka zaprojektowana dla “Konrad Wina Wybrane” to propozycja zabawy wyobraźnią, opartej na indywidualnych skojarzeniach z winem: słońcu, kolorach, klimacie, kulturze. Smak wyszukanego wina to odpowiedź na indywidualną “mapę konotacji” każdego klienta.

 

Rozwiązanie
Zakup wina poprzez internet wyklucza skorzystanie przez  klienta ze wszystkich zmysłów. Wyszukiwarka oferuje maksymalne wykorzystanie możliwości odpowiedzenia na indywidualne preferencje z użyciem tylko jednego zmysłu, z którego korzystamy kupując online – zmysłu wzroku. To symulacja multisensorycznego doświadczenia. “Zmysłowość” polega tu na rozszerzeniu spektrum i zniuansowaniu możliwości wyboru parametrów barw, nut zapachowych oraz walorów smakowych, a intuicyjność na operowaniu prostymi symbolami, takimi jak słońce określające słodycz wina, czy piórko i odważnik wyrażające jego ciężar.

Klient:

Nazwa Klienta

Kategoria:
Tagi: